Magunkról

Cégünk 1997-ben alakult mint professzionális tolmács- és fordítóiroda. Az INTERLEX Communications Kft.® 1999. óta bejegyzett védjegy. A minőségi szolgáltatásnyújtás elkötelezett híveként 2002-ben nemzetközileg akkreditált szervezet által tanúsított ISO minőségirányítási rendszert vezettünk be, a hasonló profilú hazai irodák tekintetében az elsők között. Számunkra valóban a szolgáltatás minősége és az ügyfél elégedettsége a legfontosabb.

Célunk, hogy az Ön üzenete célba érjen, hogy gondolatait úgy továbbítsuk, mintha partnerével egy nyelven beszélne.

Az INTERLEX Communications Kft.® csapata célul tűzte ki, hogy az ügyfelek igényeit a lehető legmagasabb szinten elégíti ki, teljes megoldást kínálva minden olyan feladatra, mely a megbízó saját szervezeti keretei között nehezebben lennének megoldhatók. Az erőforrások és szakismeret megfelelő csoportosításával a teljes körű tolmács-fordítói, illetve kommunikációs és PR szolgáltatások mellett biztosítjuk szakmai dokumentációk elkészítését magyar és idegen nyelven, továbbá szakmai, tudományos és egyéb rendezvények megszervezését és lebonyolítását, valamint ezek teljes rendezvénytechnikai és adminisztrációs hátterét.

Csapatunk vallja, hogy nem termékekben és szolgáltatásokban, hanem a feladatok teljes körű megoldásában kell gondolkodni, az összes kapcsolódó terület összefogásával. Valljuk, hogy a feladat megoldásához annak átfogó megértésén keresztül vezet az út. Ám van jó, és kevésbé jó vagy rossz megoldás: a jó megoldásra a részletekre történő odafigyeléssel juthatunk.

Meggyőződésünk, hogy a hatékony – legfőképp költséghatékony – szolgáltatásnyújtás előfeltétele a csúcstechnológiájú infokommunikációs támogatás megléte. Munkánk során ezért nagymértékben támaszkodunk a szolgáltatást segítő és annak spektrumát bővítő, folyamatosan fejlesztett szoftver és hardver parkunkra, amely értelemszerűen magában foglalja a saját domain-neveket, levelező-, dokumentum- FTP- és web-szervereket, hálózatos és távoli munkavégzés és az elektronikus dokumentum-megosztás lehetőségét, a fejlett fordítástámogató szoftvereket, valamint személyre szabott ügyviteli és vezetői információs rendszereket, illetve a szükséges mobileszközöket. Rendezvény- és szinkrontechnikai eszközparkunk az Európai Uniós előírásoknak teljes mértékben megfelel.

Az INTERLEX Communications Kft.® komplex ügyviteli, vállalatirányítási, döntéstámogatási és távmunka rendszert valósított meg, mely algoritmizált módon biztosítja a különféle munkafolyamatok és kontrolling tevékenység egységes elvégzését. Mivel társaságunk többek között a Honvédelmi Minisztériumnak, a Magyar Honvédségnek, az ORFK-nak, az Országos Bírósági Hivatalnak is rendszeresen nyújt fordítási és tolmácsolási szolgáltatásokat, a rendszerrel szemben támasztott egyik legfontosabb követelmény az információbiztonsági és adatvédelmi elvárásoknak történő megfelelés, beleértve a távmunkát, az adattovábbítást, a feldolgozást és archiválást. Mindezt – csakúgy, mint az egyes vállalati funkciókat – a rendszer többszintű hozzáféréssel és tartalékolással biztosítja.

A rendszer lehetővé teszi, hogy a társaság munkatársai, ügyfelei, alvállalkozói, potenciális ügyfelei (ajánlatkérők) többszintű elektronikus felületen kapcsolódjanak a társaság folyamataihoz, ezen felületeken történjék az ajánlatkérés és-adás, az információcsere, az adattovábbítás, az archiválás, az értékesítés, a kontrolling és a csoportmunka/távmunka.

Az AdmILEX rendszerhez kapcsolódik az INTERLEX védett DocServere, melyen a munkatársak, alvállakozók és ügyfelek – különböző hozzáférési és egyéb jogosultsággal – saját könyvtárat kapnak anyagaik tárolására, feltöltésére, közzétételére. A DocServer-t kiegészíti az INTERLEX FTP Szervere, mely szintén jogosultság menedzselt file-kezelést és továbbítást biztosít.

TOLMÁCSOLÁS – FORDÍTÁS – LEKTORÁLÁS – HITELESÍTÉS – KIADVÁNYSZERKESZTÉS – MODERÁLÁS – RENDEZVÉNYSZERVEZÉS – PR 

A fentieken túl a következők miatt is bizalommal ajánljuk teljes körű megoldásainkat

(Tovább)

TOLMÁCSOLÁS – FORDÍTÁS – LEKTORÁLÁS – HITELESÍTÉS – KIADVÁNYSZERKESZTÉS – MODERÁLÁS – RENDEZVÉNYSZERVEZÉS – PR

Járulékos és kapcsolódó szolgáltatások

(Tovább)

TOLMÁCSOLÁS – FORDÍTÁS – LEKTORÁLÁS – HITELESÍTÉS – KIADVÁNYSZERKESZTÉS – MODERÁLÁS – RENDEZVÉNYSZERVEZÉS – PR

Üzletszabályzat

(Tovább)

TOLMÁCSOLÁS – FORDÍTÁS – LEKTORÁLÁS – HITELESÍTÉS – KIADVÁNYSZERKESZTÉS – MODERÁLÁS – RENDEZVÉNYSZERVEZÉS – PR

SZAKMAI SZERVEZETEK

Magyar Fordítók és Tolmácsok Egyesülete – egyéni tagság

i2i GROUP

Tanúsított ISO 9001:2009 Minőségirányítási rendszer – tanúsító: CERTOP

mfte_logo i2i_logo_trimmed_10percent ISO-9001_Logo_2010-EN