Megoldás egy helyen

INTERLEX.jpg

Az INTERLEX Communications Kft.® megalakításával az alapítók egy rugalmas és hatékony szervezet létrehozását tűzték ki célul, mely a lehető legmagasabb szinten képes kielégíteni az ügyfelek igényeit különböző, ám egyre inkább kapcsolódó területeken. A tapasztalat azt mutatta, hogy mind több ügyfél számára jelentett gondot az a tendencia, hogy – a szolgáltató cégek szakosodása folytán – komplex igényeiket csak több cég egyidejű bevonásával tudták megoldani. Alkalmazkodva a megváltozott fogyasztói igényekhez és figyelembe véve a piaci kereslet bővülését, szükségessé vált egy tőkeerősebb, a legkorszerűbb technológiai eszköztámogatással bíró, a széles körű tapasztalattal rendelkező tolmács és szakfordítói csoport koordinálását hatékonyan végző társaság létrehozása, amely – a részvevők által képviselt számos szakterület ötvözésével – egy helyen kínálja az összetett feladatok megoldását. A hagyományos tolmács-fordítói tevékenységen túlmenően a cég felvállalta az ehhez kapcsolódó igények – pl. szinkron- és rendezvénytechnika biztosítása, moderálás, műsorvezetés, idegenvezetés, filmek szinkronizálása, feliratozása, hangalámondása, szakmai dokumentáció elkészítése, nyomdai előkészítés és kivitelezés – több nyelven történő kielégítését is. Az INTERLEX Communications Kft.® név 1999. óta bejegyzett védjegy. A minőségi szolgáltatásnyújtás elkötelezett híveként cégünk 2002-ben – a hasonló profilú hazai irodák tekintetében az elsők között – ISO 9001:2001 minőségirányítási rendszert vezetett be és tanúsíttatott.